1.برای خرید از وبلاگ کافیست روی گزینه خرید یا پرداخت کلیک نمایید تا به صفحه خرید پی پینگ منتقل شوید.

2.پس از زدن دکمه خرید به صفحه تکمیل مشخصات سایت پی پینگ منتقل میشین. که باید شماره موبایل و آدرس ایمیل تون رو وارد کنید ( اجباریه)  که اینکار باعث ارسال رسید به ایمیل تون میشه.

3.پس از پر کردن مشخصات و زدن دکمه پرداخت به صفحه درگاه بانک منتقل میشین که باید مشخصات کارتتون رو وارد کنید و پرداخت رو بزنید.


4. در صورت پرداخت توسط درگاه بانک سداد به صفحه زیر منتقل خواهید شد که سریعا باید گزینه تکمیل فرآیند را بزنید تا به صفحه رسید منتقل بشید.

5. در صورت پرداخت موفق به صفحه دریافت رسید منتقل می شوید سپس با زدن گزینه تکمیل فرآیند به صفحه دانلود منتقل خواهید شد.(دقت کنید دو بار باید گزینه تکمیل فرآیند را بزنید یکی برای تکمیل فرآیند خرید و دیگری برای هدایت شما به لینک دانلود) حدود 5 ثانیه صبر میکنین تا لینک دانلود براتون به نمایش دربیاد و پس از به نمایش دراومدن گزینه لینک دانلود با زدنش میتونین فایل مورد نظرتون رو دانلود کنین.

نکته 1 : لازم به ذکره که پی پینگ از مطمئن ترین و امن ترین درگاه های واسط بانکی می باشد. برای اینکه مطمئن بشین که این درگاه امن هستش میتونین به کنار آدرس منتقل شده مرورگرتون (آدرس URL ) نگاه کنین و عکس قفل رو که نماد امنیت سایت های اینترنتی هست رو مشاهده کنین.

نکته 2 : برای پرداخت حتما باید کارتتون رمز دوم داشته باشته که برای گرفتن رمز دوم باید به عابر بانک ، بانک صادر کننده کارتتون مراجعه کنین و با طی مراحل رمز دوم بگیرین.

نکته 3 : پر کردن مشخصاتتون (نام و نام خانوادگی و شماره موبایل و آدرس ایمیل) باعث میشه که بعد از پرداخت بهتون شماره تراکنش از طرف بانک فرستاده بشه. این شماره تراکنش سند پرداخت شماست برای اینکه اگر به دلیل مشکلات اینترنتی و یا سایتی به صفحه دانلود منتقل نشدید و موفق به دانلود فایل نشدید با ارسال شماره تراکنش (شماره سفارش) به ایمیل وبلاگ و پس از تایید پرداخت شما ، لینک دانلود به شما ایمیل بشه.

نکته 4 : در صورت زدن دکمه پرداخت آنلاین برای خرید و مواجه شدن با صفحه ای با محتواهای زیر یا شبیه به زیر :

can't reach this page

server not found

پس از گذشت چند ساعت دوباره اقدام به خرید نمایید. ( این مشکل به دلیل تعمیر و یا ایجاد تغییر در سایت مقصد است.)